joi, 4 decembrie 2008

Sa vezi ce-am facut....




La viena a fost frumos. Mi-a placut. A fost ca o minivacanta. 4 ratacite prin budapesta si viena. 300-350 de poze zilnic. Data viitoare am zis ca ar trebui sa ne luam un fotograf. Orasele reprezentau o bomba culturala, istorica. Cladiri vechi, gradini, castele, muzee, palate si targul de Craciun, unde evident, am cheltuit baniii. Prima ninsoare din 2008 am prins-o in Viena. Orasul era deja impodobit de Craciun. Multa agitatie, doar era sambata seara. Am regretat insa ca nu am apucat sa beau un ceai la o cafea[!!], intr-un pub, ceva. Totul era contra cromentru si asta n-a fost chiar placut... oameni? normali, veseli. multi tipi draguti. bine, se mai amestecau si cu nemtii, dar deh:) lumea era foarte degajata, majoritatea persoanelor imbracate casual, doar trebuie sa te simti bine, confortabil, nu?
Duminica dimineata, parca toti aveau programat o ora de sport, de alergat prin parc, chiar daca era foarte frig!!! La intoarcere, cand am trecut prin Bucuresti, cautam cladirile vechi, statui, monumente.... erau, dar nu ca acolo. Parca erau degeaba pentru ca nu ieseau in evidenta. Din pacate. Si iar mi-am dat seama ca Romania este in urma cu cateva generatii fata de alte tari:) in fine, ideea e ca a fost frumos si de-abia astept urmatoarea plecare, care se anunta prin iunie si cica ar fi in tara lui Voltaire...

Niciun comentariu: