marți, 23 decembrie 2008

Telefonu' fara fir.

Sa vezi ce mi-a zis… i-a parut rau. Rau de tot. Dar stii de ce? Nu ti-am spus? Pai pentru ca ar fi vrut sa tipe, sa stie toata lumea ca azi ea a fost fericita. Asa mi-a spus. Dar n-a putut. Nu mai stiu de ce. Am uitat. Probabil stii tu. A zis ceva de genul… nu se poate pentru ca oficial nu exista nimic. Si cu asta mi-a inchis gura. Jur. Nu am stiut ce sa-i spun, cum s-o impac. M-am gandit mult,dar … nimic. A zis ca intelege, ca se resemneaza si ca ii convine. [decat deloc…] . n-o inteleg nici eu, dar tu… oricum… ai reusit. Rili. Adica era toata un zambet azi. Mi-a prins bine sa beau un ceai cu ea. Mi-ar fi povestit de tine intr-una… :) i-am spus sa taca, peretii au urechi mereu… mi s-a parut o copila matura. Ma-ntelegi? Cred ca da. Altceva… nu mai stiu… am vorbit despre mai multe chestii. Am retinut si eu ce era mai important si mi-a zis sa-ti transmit… si n-am uitat. Cum sa uit asa ceva? Aaa … mai era o fraza … stai… gen … „ you make me happy, i make you happy. „ :-?? Nuuu… nu intelege gresit. Tu pe ea o faci fericita, nu pe mine :P Data viitoare cand ma intalnesc cu ea, am s-o trag de limba grav si am sa-ti spun tot. i swear! :- ”
Sper ca am inteles bine...

PS.: vrei sa-i transmit cevaaaaaa?

4 comentarii:

tudor spunea...

o iubesc?

Onics spunea...

pai pe mine ma intrebi? vb cu ea... nuj.. ce tangente am eu cu voi?

Anonim spunea...

E dimineata de Craciun.E foarte ciudat ce simt acum.Nu mai stiu ce vreau de la...mine.Sentimente...mai mare ceata.Carpe diem.

Onics spunea...

tu trebuie sa stii ce simti, ce vrei... sau ar trebui... la tine e ceata?... la ea e soare:)