joi, 19 martie 2009

Let's say it was perfect!


wow. a fost genial. a fost... the best thing in my life. la inceput am fost putin dezamagita, mi se parea ca nimeni nu e interesat, fiecare statea cu grupul lui... din a 2 zi s-a schimbat totul. am inceput sa ne cunoastem, sa ne implicam mai mult, am inceput workshopurile si... nu ne mai venea sa plecam de acolo. drumul a fost obositor, dar o saptamana pot sa zic ca am uitat de tot ce era acasa, de toata lumea. nu a fost o vacanta, dar a fost o terapie pentru mine. am cunoscut oameni diferiti, cu alte preocupari, langa care m-am simtit excelent. oameni care m-au facut sa plang in aeroport. mi-e dor de ei. a fost o experienta unica si chiar daca ne vom reintalni intr-o zi, nu vom fi aceeasi formula cu siguranta. pt poze.hi5.
sunt multe de zis, dar le pastrez pentru mine... sunt scrise intr-o agenda, printre ultimele cuvinte ale lor...

Niciun comentariu: