vineri, 18 decembrie 2009

That's ME!



Cu o intarziere de x zile, m-am gandit sa raspund la leapsa primita de la Miruna
Sa incepem...

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

As da toti banii sa calatoresc, sa vad toata lumea...si as mai plati pentru fericirea celor apropiati, de care imi pasa, daca altfel nu s-ar putea obtine fericirea...


2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

Mi-as cumpara bilete de avion si as pleca. Apoi as face orice lucru, fara sa ma gandesc la consecinte.


3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Da, desi viata mea s-ar schimba radical.


4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

Ca lucrez pentru o revista internationala sau ca sunt un fotograf bun. Titlul in functie de articol :)


5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

Ca le voi lipsi mult si ca am fost o persoana care si-a trait intr-adevar viata! Si nu vreau sa planga nimeni! Undeva ne vom intalni cu totii din nou. Dar nu stiu unde...


6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

Diverse :))



7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Farmacista, profesoara, actrita...


8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

Mi-ar parea rau intr-un fel pentru ca din esecuri inveti si capeti incredere in acelasi timp...



9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

Ca am fost o tipa pe cinste :D


10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

1. Ce lucruri ai vrut sa faci in viata si n-ai apucat/n-ai avut cum?
2. Esti multumita de ce ai fost/devenit?
3. aici e dificil....:)) probabil m-as intreba ceva legat de copii mei...





Siiiiii o preia cine vrea.




5 comentarii:

My7uNa spunea...

Sar`naaaaaaaaaa >:D< .. Deja mi se lungisera urechile :))

Diana spunea...

Frumos auto interviu :)

sidonia spunea...

foarte tare!!!!

ioana spunea...

imi place foarte tare!

alina spunea...

fotografie bestiala, text reusit!